Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě a jeho obal 

Při vrácení zboží vždy zachovejte původní obal. Nepoužívejte žádné lepící štítky ani pásku přímo na krabici.

Krabici je vhodné zabalit do jiného obalu (krabice, papír nebo folie) a až tento obal zpevnit lepicí páskou. Nepoškozený obal umožní zboží znovu prodat, nebo vrátit dodavateli. Zasláním poškozené krabice se vystavujete riziku stržení poměrné částky za znehodnocení zboží.

Adresa pro vrácení zboží:

Upřesněna na základě telefonního hovoru (tel.: 602 479 284) nebo emailu (info@karavan-eshop.cz)

Ke zboží přiložte kopií prodejního dokladu a průvodní dopis, ve kterém uvedete kontaktní informace a číslo bankovního účtu pro zaslání kupní ceny. Zboží bude po doručení zpět zkontrolováno, a pokud splní podmínky vrácení, bude vám kupní cena zaslána na Váš účet.

 

Dopravu zboží zpět na adresu firmy hradí zákazník.

 

Výměna zboží za jiné

Pokud zakoupíte zboží, které si přejete vyměnit za jiné, postupujte stejně, jako byste chtěli zboží vrátit ve 14 denní lhůtě. Zároveň vytvořte novou objednávku na nové zboží.

 

Reklamace zboží

Pro reklamaci zboží zašlete na adresu provozovny karavan-eshop.cz, spolu s vyplněným průvodním listem, kde uveďte číslo nákupního dokladu, identifikaci zboží a podrobný popis závady.

Pro případné doplnění dalších údajů dle požadavků výrobce vás budeme kontaktovat.

Reklamační řízení započne ve chvíli, kdy obdržíme kompletní zboží i informace nutné k reklamaci.

Dopravu zboží k reklamaci hradí zákazník. Pokud je reklamace vyřízena jako oprávněná, může zákazník požadovat proplacení nákladů nutných k zaslání zboží. Výše hrazené dopravy se řídí ustanovenim NOZ jako nejnižší nutné náklady k doručení zboží.

Adresa pro zaslání zboží k reklamaci:

Upřesněna na základě telefonního hovoru (tel.: 602 479 284) nebo emailu (info@karavan-eshop.cz)